PROVA PÅ KURS

index

Du får prova på att dreja och kavla. Jag visar först teknikerna sen får ni prova på själv. Efter halva tiden byter ni då vi endast har tre drejskivor.
Vi håller på ca 2,5-3 tim inkl. paus för fika
Jag bränner och glaserar era saker som ni kan kan hämta hos mig några veckor senare

Ett roligt och kreativt sätt att umgås och prova på något nytt!
Perfekt till möhippan, svensexan, något nytt kul att göra ihop med vänner, jobbarkompisar eller ge bort som present.

Pris per person : 500kr inkl. enklare fika
40 kr/kilo lera tillkommer inkl. glasering och bränning
Max 6 pers

Kursen är fristående från fasta kursdatum och går att boka in när som helst när det passar oss båda.Uppge vilket datum och tid du är intresserad av samt hur många ni är så ordnar jag ett upplägg som passar för er

Boka genom att kontakta mig på mail hammarposse@live.se
eller ring 0704784193 eller kom in till Verkstan
Storgatan 11,Träslövsläge,Varberg där vi kommer ha kursen
Betalas med Swish,Kontant eller via faktura om så önskas

